Anàlisi de tres anuncis publicitaris

BMW SERIE 3 COUPÉ (https://www.youtube.com/watch?v=fthdcuNtINA)

  1. Les paraules

-Què diuen els textos orals i escrits?
En aquest anunci els textos orals diuen que un post sempre segueixen el líder de la manada i que els adults veloçment s’apropen i s’allunyen. Les cries avancen entre els adults que cuiden d’elles fins el seu desenvolupament. I per últim presenta el producte que s’està anunciant.

 

  1. Les imatges
    -Quants plans hi ha?

N’hi ha 3 plans diferent aproximadament. Encara que és veu, un mateix lloc vist desde diferentes vistes. En aquest anunci principalment es veuen plans de la natura i el cotxe que s’està anunciant conduint per les carreteres
-Què expliquen? Què representen?
En el principi de l’anunci ensenyen un vídeo, on es veuen postes, amb relació al que s’està explicant. Representen que aquests postes segueixen un líder, al igual que les cries que segueixen als adults i els adults que sempre segueixen el model d’actuar d’alguna persona. I aquest cas, els líders dels adults, en aquest anunci, representa que és el cotxe.


  1. Els sons
    -Hi ha música? De quin tipus?

Si que hi ha música. La música és relaxada però alhora t’intriga i et crida l’atenció del producte. Que és al que s’intenta aconseguir en els anuncis.
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus?

No hi ha molts bàsicament la música. Però en el principi del anunci quan la persona que esta parlant diu que els postes sempre segueixen un líder s’escolta un efecte de animals corrents.
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci?

Acompanya i fer més interesant al que s’està anunciant.

4. El missatge
-Quin producte i marca s’anuncien?

BMW SERIE 3 COUPÉ
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre?

Comprant aquest cotxe seguiràs a un líder.
-A quin públic va dirigit l’anunci?

A la gent de més de 18 anys.
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza?

Exactament no apareix ja que només se li veu un ull.
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat?

Si, ja que fa referència a coses del dia a dia.
-Quina representació del món es desprèn de l’anunci?

Una presentació d’un món amb vegetació on pot haver-hi tecnologia sense que contamini en excés.
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzades?

En el anunci no apareixen moltes persones només apareix una, on solament se li veu un ull. Però el paper que fa es de conductor.
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?

Que una persona sempre ha de seguir un líder diferents durant les diferents etapes de la vida.

 

T3 Audi A6 (https://www.youtube.com/watch?v=-UUAKD9KOZk)

  1. Les paraules
    -Què diuen els textos orals i escrits?
    En la part final de l’anunci surt reflectida una frase un diu: “Per fer alguna cosa avançada cal estimar el que fas”
  2. Les imatges
    -Quants plans hi ha?

En aquest anunci s’observen diferents plans aproximadament més de 5.
-Què expliquen? Què representen?
Explica les coses que una persona qualsevol pot realitzar i si li agrada de veritat allò que esta fent.

 

  1. Els sons

-Hi ha música? De quin tipus?

En aquest anunci s’escolta música clàssica.
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus?

No, bàsicament la música clàssica del anunci.
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci?
El paper dl anunci es fer arribar al receptor que conduir aquell cotxe té classe.
4. El missatge
-Quin producte i marca s’anuncien?

T3 Audi A6
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre?

Conduir aquell cotxe va dirigit ales persones amb més de trenta anys i que tenen o volen conduir amb classe.
-A quin públic va dirigit l’anunci?

Va dirigit a la gent de més de trenta anys.
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza?

Si, es característica per tota mena de vestits, la qual cosa vol dir que pot arribar a molts consumidors.
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat?

En aquest anunci es representa un món que s0assembla bastant a la realitat.
-Quina representació del món es desprèn de l’anunci?

Una representació d’un món clàssic.
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzades?

Apareixen persones normal i corrent, que fan el paper de balla música clàssica mentre s’està anunciant el producte.
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?

Que conduint també es pot o s’ha de tenir classe.

 

 

T2 Seat Altea XL (https://www.youtube.com/watch?v=l1hFMHIAjr4)

  1. Les paraules
    -Què diuen els textos orals i escrits?
    Al començament del anunci s’escolta una cançó infanti on diu “els animals de de dos en dos uo uo” i per últim diu la família al poder.
    Les imatges
    -Quants plans hi ha?

En aquest anunci es pot observar que hi han més de 5 plans aproximadament.
-Què expliquen? Què representen?
Expliques que en aquest cotxe es pot anar tota la família unida (inclús les joguines).
3. Els sons
-Hi ha música? De quin tipus?

Sí, hi ha una música infantil contínua.
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus?

No, només la música que ja hi te incorporada diversos afectes de so.
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci?
Cridar l’atenció dels nenes més petits.
4. El missatge
-Quin producte i marca s’anuncien?

T2 Seat Altea XL
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre?

Que aquest cotxe és suficientmet gran com per que hi càpiga tota la família.

-A quin públic va dirigit l’anunci?

Per la compra als adult, però també va dirigit cap als nens petits.
-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza?

Si, és caracteritza com una família amb un fill i aquest té un sèrie diversa de joguines.
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat?

Si, que s’assembla ja que sol passar que quan tens un fill t’acabi omplint el cotxe de joguines.
-Quina representació del món es desprèn de l’anunci?

D’un món real amb situacions reals.
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzades?

Una família normal i corrent, amb situacions de les famílies reals.
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?

Que amb aquest cotxe familiar podrà estar tota la família còmodament i amb espai suficient per a tots.

Deja un comentario